Terug naar blogs

Comfortabel en zonder stress langs de drukte van Schiphol

Wat zijn de mogelijkheden als u de chaos op  Schiphol wilt ontlopen?

 

 

VIP Service of Family/Executive Service?

U heeft het vast wel gehoord: lange rijen en chaos op Schiphol door drukte. Er zijn vele reizigers die met stress kampen door deze berichten. Gelukkig zijn er twee additionele services waar u gebruik van kunt maken om uw handelingen op schiphol soepel te laten verlopen.

VIP SERVICE

De VIP service is de meest luxe en discrete optie voor een exclusieve ervaring op Schiphol. De praktische zaken omtrent uw reis worden uit handen genomen. Heerlijke snacks en drankjes staan voor u klaar. En een luxe auto brengt u persoonlijk naar het vliegtuig.

FAMILY/EXECUTIVE SERVICE

De Family Service en Executive Service zijn beide een goedkopere optie waarbij u en uw reisgezelschap door het gehele boarding process worden geleid met ‘fast lane’ prioriteit. De verschillen tussen beide services zijn minimaal en vooral afhankelijk van uw reisgezelschap. 

VIP Service

AANKOMST

Parkeer vlakbij het VIP Centre of laat u voor de deur afzetten. U arriveert 90-120 minuten voor uw vlucht, zodat alle formaliteiten voor u kunnen worden verzorgd. 

CHECK IN

Het servicegerichte personeel brengt u direct naar één van de aanwezige VIP-ruimtes. Terwijl u volledig ontspant wordt uw check-in geregeld. 

ETEN & DRINKEN

In uw persoonlijke ruimte, ingericht door Nederlandse topdesigners, staat eten en drinken al voor u klaar. Dit is een menu op maat: een wisselend dagaanbod met smakelijke gerechten vol verse ingrediënten. Uiteraard wordt er rekening gehouden met eventuele persoonlijke voorkeuren en allergieën. 

EXCLUSIEVE FACILITEITEN

Verder heeft u gedurende uw gebruik van de VIP Service beschikking over andere faciliteiten. Zo kunt u zich nog even opfrissen in een eigen douche voor uw vlucht vertrekt. Reist u met zakenrelaties? De aanwezige vergaderruimtes bieden alle mogelijkheid tot overleg. Daarnaast zijn er services op aanvraag beschikbaar. De GASSAN Personal Shopping Service is geschikt voor assistentie bij het aanschaffen van luxegoederen. Toe aan pure ontspanning? Vraag dan de XpressSpa Service aan, waarbij u van diverse behandelingen kunt genieten om volledig tot rust te komen voor uw vlucht.

KOSTEN

De kosten die komen kijken bij het gebruik van de VIP Service zijn afhankelijk aan uw reisgezelschap en specifieke situatie. Klik hier voor een duidelijk overzicht. Om deze service te boeken moet u mailen met het Vip Centre (vipcentre@schiphol.nl). Wanneer u een reis bij Oryx Travel boekt verzorgen wij dit graag voor u.

Family/Executive Service

De Family Service is een betaalbaardere optie, standaard gebasseerd op 5 personen, waarbij u en uw reisgezelschap door het gehele boarding process worden geleid met ‘fast lane’ prioriteit. Hiermee ontloopt u dus de normale drukte en wordt gegarandeerd dat het proces soepel verloopt. Verder kunnen verschillende extra services worden bijgeboekt, waaronder:

  • Portier – uw bagage wordt vanaf het moment dat u in de bagagehal arriveert onder handen genomen
  • Lounge toegang – krijg toegang tot een luxe lounge waar u op uw vertrekkende vlucht wacht

Bij de Executive Service, die normalitair op maximaal 3 personen is gebasseerd, zijn de twee bovengenoemde extra’s standaard inbegrepen. Uiteraard kunnen deze services ook geboekt worden voor andere groepsgroottes.

BOEKEN?

Het boeken van één van deze twee services gaat gemakkelijk via deze pagina. Na het invullen van uw gegevens krijgt u de keuze uit welke service u wilt. Ook dit verzorgen wij natuurlijk graag voor u wanneer u een reis bij Oryx Travel boekt.